KESLA 165 představuje počátek nové éry v lesnických přívěsech, tažených traktorem se svou roboticky svařovanou konstrukcí skříňového rámu a technickými vlastnostmi dříve známými z vyvážecích souprav. Návěs má standardní nákladovou plochu 4 m², kterou lze snadno rozšířit na působivých 5 m² pouhým otočením sloupků. Společně s volně nastavitelnými lůžky, hydraulicky posuvným předním zástěnou a výsuvným zadním rámem se nákladový prostor flexibilně přizpůsobuje různým vlastnostem různých druhů kulatiny. Délka nákladového prostoru je 4,8 m, což umožňuje bezpečnou a efektivní přepravu 6 m klád nebo i delších. Nový přívěs je speciálně navržen pro profesionální firmy v lesnictví a dodavatele traktorů, kteří poskytují zvýšenou produktivitu v logistice a vyšší výdělky.
KESLA 165 je jediný lesní přívěs typově schválený 167/2013 s užitečnou hmotností 16 t
Celková hmotnost přívěsu KESLA 165 spolu s tažným nakladacím jeřábem KESLA 326T je celkem 22 000 kg skládající se z 6 000 kg vlastní hmotnosti a 16 000 kg užitečné hmotnosti nákladu. Díky kloubovému hydraulicky stavitelnému tažnému zařízení a připojenému trakčnímu systému ISOBUS přívěs dokonale kopíruje traktor, zejména ve strmých kopcích a ostrých zatáčkách. Zvláštní pozornost je věnována podvozkům, které jsou určeny k překonávání terénních překážek.
Vynikající poměr hrubé hmotnosti a užitečného zatížení poskytuje nejlepší spotřebu paliva na trhu na m3 přepravované kulatiny. Výkonný pomocný pohon náprav poskytuje v případě potřeby dalších 3,9 tuny tažného výkonu (250 barů a při rychlosti 2 km/h). Připojený trakční systém ISOBUS prospívá tažnému traktoru, protože pomocný pojezd přívěsu je dobře synchronizován s pojezdovou rychlostí traktoru, a tím nezatěžuje traktoje vyrobený s homologací pro celou EU 167/2013 a lze jej tedy legálně provozovat na veřejných komunikacích.
Oceněné vysoce kvalitní zpracování vyrobené ve Finsku
Již před uvedením na trh získal přívěs KESLA 165 čestné uznání v soutěži nových výrobků pořádané Veletrhem zemědělské techniky. Všechny přívěsy KESLA jsou vyráběny ve Finsku v závodě Kesla Kesälahti, který letos oslavil 50. výročí.
https://www.facebook.com/Kesla.Oyj/videos/1071516940738774?locale=cs_CZ